Αναζητούμε συνεργάτη για το τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης - Back Office για άμεση πρόσληψη.
Η θέση αφορά τα κεντρικά μας γραφεία στην Αθήνα και είναι πλήρους ή μερικής απασχόλησης.
Οι βασικές αρμοδιότητες της θέσης είναι η οργάνωση των πληροφορίων, η εξυπηρέτηση πελατών και επιμορφούμενων καθώς και η παροχή γραμματειακής υποστήριξης.
Συνοπτικά τα καθήκοντα:
- Παροχή διοικητικής υποστήριξης, οργάνωση γραφείου, ταξινόμηση εγγράφων
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Οργάνωση πληροφοριών, καταχώρηση ζήτησης και εγγραφών στα επιμορφωτικά προγράμματα
- Επικοινωνία με επιμορφούμενους για ενημέρωσή τους
- Συντονισμός συνεργατών
Τι προσόντα χρειάζεται να έχει ο κατάλληλος υποψήφιος:
- Απόφοιτος ΑΕΙ - ΤΕΙ – ΙΕΚ
- Εργασιακή προϋπηρεσία (2 χρόνια και άνω)
- Άριστη γνώση MS Office (Ιδιαίτερα στο excel)
- Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
- Συνδυαστική σκέψη
- Τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
- Ικανότητα απόδοσης υπό πίεση
Επιπλέον επιθυμητά προσόντα:
- Εμπειρία σε υλοποίηση προγραμμάτων κατάρτισης θα εκτιμηθεί επιπρόσθετα.
- Εμπειρία χρήσης εμπορολογιστικών προγραμμάτων (όπως SoftOne)
- Κατανόηση λογιστικών μεγεθών
- Τεχνική κατανόηση σχετικά με θέματα επιμόρφωσης και με θέματα εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Ικανότητες/δεξιότητες:
- Οργανωτικότητα με άριστες ικανότητες προτεραιοποίησης
- Ομαδικό πνεύμα
- Ευγένεια, ευελιξία, υπομονή
Τι προσφέρουμε:
- Σταθερό πακέτο αποδοχών
- Σταθερή εργασία σε ένα δομημένο κι ευχάριστο περιβάλλον